sestdiena, 2010. gada 9. janvāris

Trauksmes nedēļa

Šī nedēļa bija tāda crazy un in big stress , jo man bija parcelšanas eksāmens , takā uztraukums bija ! No vienas puses saka , ka tas jau labi :D .................................................................
3dien , 4dien man bija konsultācijas un tas tā mierigi tikai 4dienas , vakars atzīšu macijos daudz savu MĪĻĀKO PRIEKŠMETU -LATVIEŠU VALODU :D ! Māsa mani apsaukāja par idioti pareizrakstības dēļ, kurš zina ka begemots , raksta kā behemots !!! VNK :D
5dien uzrakstiju , nu tikai vienu uzdevumu nočakarēju! Vēl 5dien biju OSC uz svariem un Pie DR. LIGAS , nu spēlēt varēšu tikai marta sākumā diemžēl :( , bet neko darbiņš man būs ko dariit pa šo laiku :)) , Un vakar nokritu pa kapnēm - šodien pamostoties uz rokas bija tads pamatīgs zilumiņš , sāpīgi. Jā, zinu esmu tizlene :D :D :D
Šodien eju pirmoreiz dzivē uz Latvijas augstākās sieviešu līgas volejbolu!
Rītdien uz veičiem (rock)
Bučas :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru