svētdiena, 2010. gada 25. jūlijs

Nu Jau Jūlijs :)


Sāksim tad ar visu no sakuma , Jūlija sakumu pavadiju U18 nometneee Liepājā , man ļoti patika bija jautri un satiku savu KRASENIITI , kas mani iepriecinaaja ;)
Tad turpinaajas trenini rigā , karstums bija nepanesams likaaas ka karoti nolikshu , nu jaaa zuda mazietinj parlieciba par saviem spekiem un dazi cm augumā , tā arī pienāca diena , kad man ar Lību bija japamet U18 , bijam tas 13 un 14 liekas personas , neko nenožēloju
labs darbs , kas padariits - ši man pirmaa vasara pa 4 gadiem kad vesels meenesis ko kipa atpusties bet jau 2.augusta došos uz STRENČIEM ,kur aizvadiiti labakie gadi , jautrakie !!!
Takaaa pirmas brivas dienas pavadiju kopaa ar jauku cilveeku, kas mani spejaa uzjautrinat- iepriecinaat (rock)
Takā tagad jagatavojas jaunajai sezonai lenaam , nakamo nedeelu dzivošu JURMALĀ , yesā
labi buchas :*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru