svētdiena, 2010. gada 5. decembris

Jaunas vēsmas Decembra noskaņās :)

Sveikiņi :)
Esmu atkal tiešsaitē -
Laiciņš pagājis kopš valsts svētkiem , tagad jau tuvojas Ziemassvētki, un šogad esmu prieka pilna gaidot šos jaukos svētkus + man ir sākusi parādīties šī jaukā , gaišā noskaņa :)
Kā man iet ?
Tāds vispārīgs jautājums , skolā iet diezgan saspringti un visi sāk gatavoties nobeigumam , es jau cīnos -like always -Bija man aerobikas festivāls nu tur es devu vaļā , bet ieguvām 7.vietu bet atzinību ar dzirdējām , ka patika daudziem , un es biju priecīga , ka no uztraukuma kājas neļodzījās un neko nesajaucu :).
Sportiņā iet labi , treniņi tiek aizvadīti godam , tikai remontu dēļ 2dienas un 4dienas treniņi izkrīt :(,
ar savām mazajām vinnējām vienu spēli , par to biju ļoti lepna :D , bet jau 3dien zaudējām Metalurgam , un tas lika nolaisties . TTT/Jun ari tas nepatīkam zaudējums RTU , bet ir kaut kas revalucjonāri jāmaina , tikai kas , to neviens nezin , kā sak jāatrod veiksmes "atslēdziņa"....
Dzīves lietas , esmu nonākusi pie labas atbildes , ka Ziemā sirdi grūti kādam atvērt , un es šoziem laikam pārlaidīšu ar savu ģimenīti un labākajiem draugiem , puisieti nemeklēšu , bet ja
kāds man no augšas viņu uzdāvinās , tad kas lai to zina , kas notiksies :D Tādas galīgi sentimentālas atziņas , ne ne man iet ļoti labi un garastāvoklis katru dienu ir 100% labs :))
Vakar pa dienu atgriezos no EIDŽI 18 gadinjiem , bija jauki un omulīgi radīts pasākums + vinnēju Uvi galda futbolā -yeeey -
++++ pēc 17 dienā ieradīsies mana sirds otra pusīte - māsa- ļoti ļoti viņu gaidu :))
Nākamais ieraksts pēc Ziemassvētkiem , bučas mučas ...
p.s.- baltus jums viņus un ļoti mīļus un saticības pilnus :*


2 komentāri:

  1. jā, Eidiņas 18.. :) kad aizbraucu uz autobusu --> iekāpu - aizmigu - pamodos Liepājā :D
    un, protams, mana vakardienas "sensation black" balle nebūtu iedomājama bez Tava ietērpa! paldies! :)*

    AtbildētDzēst
  2. Jauki , ka viss izdevās , skatos atkal spēlēji 10 minūtes , kā gribēji :D

    AtbildētDzēst